Dulceata de kiwi

In perioada de Craciun si in ianuarie se gasesc foarte multi kiwi la pret foarte mic(e perioada lor prin sudul Italiei).eu am cumparat cateva kg si am facut dulceata,vroiam sa vad cum iese.Mi-a placut si cred ca data viitoare voi pune 100 ml apa si 100 grame de zahar mai mult.
Ai nevoie de .
- kiwi curatat 1kg
- 1 kg zahar
Procedeul este acelasi ca si la dulceata de capsuni ,se curata de coaja,se spala,se taie in cuburi apoi se pune totul intr-o cratita larga cu zahar,fructele de kiwi nu au mult lichid (cum au capsunile) asa ca nu am scos fructele din lichid,se las asa fiarba  15-20 minute pana kiwi e moale iar lichidul s-a facut sirop gros.sepune dulceata in borcane sterilizate(eu pentru o siguranta mai mare le-am sterilizat din nou(pline cu dulceata) lasandu-le sa fiarba 15 minute acoperite cu apa).


Commenti