"Panna cotta" cu sos de mango

Reteta principala o gasiti aici  http://lorenaincucina.blogspot.it/2012/04/panna-cotta-cu-caramel.htmlhttp://lorenaincucina.blogspot.it/2012/04/panna-cotta-cu-caramel.html  dar am incercat aceasta cu mango si baietelului meu i-a placut mai mult(nu-i place caramelul),la fel si cea cu fructe de padure,crema de capsiuni,in viitor le voi pune(sper cat mai curand).
Ai nevoie de (in plus de reteta de baza de "panna cotta")
- mango
- zahar dupa gust
- suc de lamaie dupa gust
Faceti reteta de "panna cotta" ca si aici apoi eu am facut monoportii folosind paharele de briose(cup-cakes),am pus la frigider sa se raceasca,intre timp am pregatit sosul de mango : am curatat de coaja apoi am scos pulpa cu un cutit,apoi am taiat totul in cubulete ,le-am pus intr-o tigaie cu putin zahar si suc de lamaie,le-am lasat la foc mic,acoperite,sa se inmoaie cubuletele de mango,apoi cand au devenit mai moi le-am pus in frulator impreuna cu sucul lasat in tigaie si am frulat pana am obtinut o crema.daca doriti puteti sa treceti totul si prin sita,sa obtineti un sos si mai fin.Cand panna cotta este rece(trebuie lasata macar cateva ore la frigider) se scoate cu grija din forme si se orneaza inainte de a fi servita cu sos de mango .

Commenti

Posta un commento