Gnochetti "imperiali" di semolino in brodo


 
Reteta am gasit-o la Naina aproximativ prin ianuarie 2011 si mi s-a parut potrivita pentru copii mofturosi.Am facut-o imediat (atunci) dar nu am salvat-o (nu aveam blogul) si o perioada am pierdut-o ,uitand unde am vazut-o(atunci nu stiam numele nici unui blog culinar)..apoi am gasit reteta din nou dupa ce mi-am facut si eu blogul culinar,descoperind pe Fb numele multor persoane care gatesc cu pasiune ca si mine.Reteta ei spune ca trebuie sa pui cascaval eu am modificat-o si am pus doar parmezan.
Ai nevoie de :
- 100 grame faina alba
- 100 grame gris
- 100 grame unt moale
- 6 oua
- parmezan ras (sau 100 grame cascaval)
- sare (foarte putina)
Simplu ,dupa ce ai facut supa (gasesti reteta aici http://lorenaincucina.blogspot.it/2012/04/supa-de-vitel-cu-galuste.html) (de pui,vitel,curcan sau porc) scoti legumele(sau poti sa le lasi daca doresti).Galustele se fac unind toate ingredientele intr-un castron mestecandu-le foarte bine,apoi le pui intr-o tava de cuptor unde ai pus hartie de copt,intinzi aluatul in strat de 0,5-1 cm apoi il bagi la cuptor la 200°C 20-25 minute.Scoti aluatul din cuptor,astepti sa se raceasca apoi tai forme diferite din aluatul cu gris,faina si oua pe care le pui in supa fierbinte si lasi sa fiarba inca 5 minute.

Commenti