Gnocchi di semolino in brodo

Baietelul meu uneori nu vrea sa manance taieteii din supa,prefera galustele de gris,si mie imi plac foarte mult,unicul care nu-i vrea este sotul meu :-( ,el mananca fooooarte rar ciorbe(doar de burta si de ciuperci) iar supe deloc.Eu am facut supa de vitel dar se poate folosi si de pui,porc,curcan,etc
Ai nevoie de .
- carne de vitel
- 1 morcov
- 1 ceapa
- o tulpina telina
- alte legume preferate pentru supa
- sare ,piper
- pentru galustile cu gris
- 2 oua 
- cam 8 linguri gris(depinde de cat de mari/mici sunt ouale),
- sare ,
- un varf de cutit de bicarbonat(optional,eu nu pun),
- o lingura ulei(optional)
- o lingurita amidon/faina alba(optional,eu nu pun)
Eu am facut supa din vitel,punand carnea sa fiarba singura cu putina sare,apoi cand carnea e pe jumatate facuta adaug si legumele intregi sau taiate pe jumatate si fierb pana totul este moale,scot legumele din supa,strecor pentru a elimina resturile mici, si cand supa incepe sa fiarba pun galustile de gris.Galustile le fac pe moment,altfel vor pierde consistenta...bat albusurile bine apoi pun galbenusele,uleiul si grisul treptat,nu tot odata,si mestec usor cu miscari de sus in jos pana ajung la o consistenta nici prea moale nici prea tare,incerc cu prima galusca ,daca e prea moale se va desface in contact cu supa calda deci compozitia are nevoie de inca putin gris,daca e prea tare compozitia galustele vor cade pe fundul oalei cu supa...daca compozitia e prea tare incercati sa corectati cu putin ou batut.Pune toate galustele in oala cu supa fierbinte,la foc mic...te ajuti de 2 linguri....daca supa fierbe in clocote mari vei distruge toate galustele.Dupa aproximativ 5-10 minute sunt gata. Stinge focul,pune capacul si mai lasa cateva minute.

Commenti